Чашка спокою: які традиції у компанії збільшують ефективність команди
Вибране

Чашка спокою: які традиції у компанії збільшують ефективність команди

У сучасному світі ми часто відчуваємо перевантаженість та стрес. Створити атмосферу взаєморозуміння та єдності в колективі – важливе завдання для будь-якої компанії. Адже згуртована команда – це запорука успіху будь-якого проєкту. Один із способів зміцнити корпоративний дух – це впровадження простих, але ефективних традицій. У цій статті пропонуємо вам розглянути, як навіть одна чашка з логотипом вашої компанії для кожного співробітника може знизити рівень стресу та віднайти дзен. 

Традиції для дружньої атмосфери в компанії

Здавалося б, звичайна чашка – дрібниця. Але саме в дрібницях і криється справжня магія. У пошуках миттєвого заспокоєння та відновлення сил, люди звертаються до простих задоволень. Наприклад, обирають попити каву або чай для того, щоб побути в моменті і трішки сповільнитися. А чашка з логотипом компанії – це символ приналежності, ритуал кавування або чаювання з колегами та ефективний маркетинговий інструмент. 

Для більшої згуртованості в офісі або дистанційно, створіть традицію збиратися командою на 15-хвилинну перерву на каву або чай. Від такої перерви робочі процеси не постраждають, але це дасть можливість перезавантажитися колегам та поспілкуватися одне з одним. Класно було б, якби ви додали ще різні смаколики до цієї перерви, щоб співробітники відчули, що про них турбуються.

Чашка спокою: які традиції у компанії збільшують ефективність команди

Джерело: giftycorp.in.ua

Ось ще декілька ідей, які вам допоможуть об’єднати команду навіть у робочі будні:

  1. Тімбілдинг в офісі. Не завжди є можливість організувати зустріч з колегами десь за межами офісу, тож вхопіться за можливість об’єднати команду на загальній території. Тут може бути безліч варіантів:
  • настільні ігри і смачні напої та їжа;
  • тематична вечірка;
  • майстеркласи;
  • тощо.
  1. Дні здоров’я. Піклуйтеся про самопочуття співробітників, запрошуючи фахівців для проведення консультацій, майстеркласів з йоги або масажу.
  2. Книжковий клуб. Об’єднуйте колег за допомогою спільних інтересів. У книжковому клубі співробітники зможуть обговорювати професійну літературу або цікаві книги та більше здружитися одне з одним.
  3. Волонтерство. Зараз як ніколи важливо допомогати тим, хто це потребує. Така діяльність покаже цінності вашої компанії з хорошого боку. Організовуйте різні волонтерські ініціативи на свята та просто так. Наприклад, запропонуйте колегам підготувати подарунки для дітей з дитячого будинку або для людей, які постраждали від війни. 

Крім того, знайте, які поточні традиції вашої організації важливі для ваших співробітників. Наприклад, проведіть анкетування серед колег. Так ви точно збережете цінні, запровадите інші та з часом відкинете менш значущі традиції.

Висновок

Часом у вас може виникнути спокуса відмовитися від давніх традицій нашої компанії, щоб заощадити гроші, скоротити час і/або просто змінити речі заради змін і зробити щось нове та інше. Але, якщо це можливо, не відмовляйтеся від своїх перевірених і справжніх традицій на робочому місці, адже річний захід для персоналу, який ви плануєте скасувати чи переглянути, може бути набагато важливішим для вашої культури та працівників, ніж ви думаєте. А новий тімбілдинг задасть настрій на декілька місяців і буде темою обговорення серед ваших колег за чашкою кави, яка може бути з вашим лого.

Було корисно?

Натисніть на зірочку, щоб оцінити його!

Середній рейтинг 5 / 5. Підрахунок голосів: 1

Поки що немає голосів! Будьте першим, хто оцінить цей пост.